Ethernet

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Středa Květen 11 17:48:03 CEST 2011

Urcite bych tahal po 4 pripojkach vsude, kde je(bude) televize, po 2 kde
je(bude) pocitac, v kuchyni po jedne do kazdeho rohu a nad linku, v
obytnych mistnostech po jedne pripojce do stredu stropu nebo nad misto
kde se clovek nejvice zdrzuje, 2 ke kotli a ohrivaci vody a nezapomnel
bych ani na WC a koupelnu a poridil bych switch s opravdovym PoE. Kdo ma
rad techniku, dost pravdepodobne to vyuzije.

Tomas