Ethernet

Středa Květen 11 15:06:22 CEST 2011

2011/5/11 Michal Grunt <michal.grunt na vynet.cz>:
> Koukal jsem na to, ale tyto specialni obvody neni nic levneho (alternativa treba LM5072) a hlavne potrebuje to hromadu soucastek okolo. Nenasel jsem ani zadnou levnejsi desticku (hotovy modul), ktera by nasledne sel do zarizeni zabudovat. Cena kolem $100 je trochu moc. I kdyz pravé PoE by se mi libilo, ale zase to chce switch s PoE (nebo injektor) atd.
> Zustanu asi u puvodniho zapojeni. Jak tedy co nejucineji chranit zarizeni "amatersky" napajene po ethernetu?

A co tu ochranu dát na stranu zdroje? Budete mít jen jeden obvod navíc
a ne deset nebo kolik těch věcí bude napájených po ethernetu.

Jestli to má být ochrana proti přepětí, když zdroj shoří a napětí
vyletí někam nahoru, tak by zapojení transilu a tavné pojistky bylo
primitivní, levné a účinné.

Taky jsem viděl něco s triakem, tj. při přepětí se otevře triak a
udělá zkrat, byla tam zase nějaká tavná pojistka, ale už nevím co ten
triak otvíralo, mohla to být opět zenerka nebo transil.

P.K.