hledani souboru

Jan Martincek konfera na martincek.com
Středa Květen 11 14:36:28 CEST 2011

Zadajte vyraz a kliknete na hladat v pravom hornom rohu okna okien.

Nasledne si parametre viete zadat tam kde sa da zoradovat podla vlasnosti /
rozsah datumov, zlozky a podobne./ Cez lavy klik ak sa nemylim

j.

  _____

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Wednesday, May 11, 2011 2:27 PM
To: konfera
Subject: OT: hledani souboru

Dobrý den,
asi jsem úplný blb nebo ve windows7 chybí to co bylo ve všech starších
systémech. Potřebuju vyhledat soubory s určitou příponou, ale jen v určené
složce. Na všech starších systémech se objevilo co chci hledat a kde. Tady
sice zadám příponu, ale hledá mi to v celém počítači a ani se nedozvím co se
kde našlo. Co s tím? Dá se to někde nastavit? Nebo musím na tuhle blbost
někde na netu hledat nějaký program?
Anděl