Re: Brum ze zdroje

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Středa Květen 11 13:15:10 CEST 2011

HTML příloha byla odstraněna...
Ano toto jsem řešil a mám signál z předzesilovače vedený do
koncového stupně stíněným vodičem a stínění je zapojené pouze na
jedné straně.

Honza.

> Od: Jozef Racek <Jozef_Racek na tempest.sk>
> Předmět: Re: Brum ze zdroje
> Datum: 11.5.2011 10:15:57

Uvazujem o 2 informaciach:
1. zemna slucka tam nie je.
2. > stredy vinuti pre predzosilovac a zosilovac su spojene pri
trafe

/>Predpokladam:
zo zdroja k predzosilnovacu idu 3 vodice (+ 0, -)
zo > zdroja ku koncovemu zosilnovacu idu 3 vodice (+, 0, -)

Kolkymi > vodicmi a ako tahate _signal_ od predzosilnovaca k
zosilnovacu?
Nie je to > nahodou 2 (alebo jeden tieneny), pricom jedna zila je
signal a
druha zila > (tienenie) zem?
Jeden koniec tienenia pripojeny na zem predzosilnovaca, > druhy
koniec
pripojeny na zem koncoveho zosilnovaca, "aby signal nebol >
ruseny"...?
V tom pripade ste si isty informaciou c.1?

/>Dodo

Halen na seznam.cz wrote:
> Dobrý den

/>> zemní smyčka tam není, toto jsem pečlivě zapojoval a
kontroloval.