Re: Brum ze zdroje

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Středa Květen 11 09:28:44 CEST 2011

HTML příloha byla odstraněna...
Dobrý den

zemní smyčka tam není, toto jsem pečlivě zapojoval a kontroloval.
Mezi vinutím je stínění, které má vyvedený zvláštní zemnící vodič,
je to toroidní audio transformátor. Na sekundáru jsou tři vinutí. 2x
35V střídavých+střed pro koncový zesilovač, 2x15V+střed pro
předzesilovač a 1x12V pro pomocné obvody. Středy vinutí od 2x35 a 2x
15V jsem propojil na trafu. Odtud jdou do usměrňovacích můstků a pak
do zdroje. Na usměrňovacích můstcích mám zapojené keramické
kondenzátory 33nF. Násobič tam není. Jako přílohu dávám schéma
zdroje. Asi tam bude nějaká bota nebo nevím. Ještě mě napadlo
provléknout výstupy ze zdroje přes toroidní váleček.

Honza

> Od: Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>
> Předmět: Re: Brum ze zdroje
> Datum: 11.5.2011 00:17:18
> Zemní smyčka tam není? Co je to za trafo, neprosakuje to kapacitou
mezi
/>vinutími? Je sekundár dvojitý, vinutý dvojitě, nebo každé vinutí
je zvlášť, >
nemáte flignu s násobičem?

Jaké jsou kondy okolo těch LM a > jaký je odběr?