OT: dohrivani od solaru

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Pondělí Květen 9 09:58:49 CEST 2011

A pozor na bublinky... pri "vhodnom" umiestneni ohrievaca a potrubi
budete mat vzduch/paru a problemy s telesom.
Zazil som na niekolkych chatach a zrekonstruovanych starych domoch...
Instalateri navody necitaju a to, co spravia je UPLNE
najlepsie. Vacsinu veci vedia omnoho lepsie ako vyrobcovia ...

Dodo