OT: dohrivani od solaru

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Květen 8 23:59:59 CEST 2011

Ano ten plynovy bojler je metr a pul vysoka nadoba, kde hori vecny
plamen a (jede zcela bez elektriny) a  nastavenym termostatem to dohriva.
Pokud se neodebira voda, (nastaveno 40 stupnu) spotrebovava plyn za cca
200kc mesicne, coz je palka., proste se ta nadrz vychlazuje tahem pres
kominovou trubku 100mm.

Voda do prutokace tam nepujde zcela studena, v prumeru cca 25 stupnu,
takze by to mohlo fungovat, ale potrebuji toto potvrdit nebo vyvratit,
idelane od nekoho kdo neco podobneho resil.

LK