PIC SW Simulator

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Květen 8 21:28:19 CEST 2011

Ten v MPLABu je spíš už pro pokročilé uživatele, nemá možnost si
visuálně definovat In/Out hardware samozřejmě mimo definování bool
hodnot a hodnot plovoucích pomocí sliderů. Kdysi jsem používal třeba
Electronic Wokrkbench ale nevím, zda umí nějaké PICy na úrovni spouštění
alespoň hex kódu ale i tak je to pro začátečníka téměř nepoužitelné neb
jen zaškolení na obsluhu takového nástroje by byl problém, nehledě na
jeho cenu. Ideální by právě byla nějaká softvérová vývojová deska ovšem
s dobrou dokumentací maximálně v angličtině v nejhorším případě v němčině.
S pozdravem,
		Miloš Dašek