MECH: prodlouzeny bit inbus 2,5 (celohubeny) ?

Neděle Květen 8 12:12:55 CEST 2011

Nepisete jak dlouhy ma byt onen 2,5 trn tak tezko radit, dlouhe bity
jsou v sade Bosh, ale stoji 3,5k Kc coz se vam asi nebude chtti
platit.
Osobne bych to moc neresil, koupil libovolny rucni imbus urizl a bud
narazil nebo mosazi zapajel do libovolneho bitu s vyvrtanou dirou,
prace na 10 minut

Martin