OT: dnesni ridici a autoskoly...

Neděle Květen 8 12:04:58 CEST 2011

Moc koukate na americke filmy, u soudu v USA se lze zcela stejne jako
u tech nasich.
Pokud jde o respekt z policie , v CR mame zhruba 30 trestnych cinu na
1000 obyvatel a rok, v USA v roce, kdy dosahli minima za poslednich 30
let to bylo 100
Jinak mate pravdu srovnavat to nelze, USA nedela z obcanu blbce,
blbce, kteri si neumi vycistit vlastni komin, blbce, kteri nevedi na
jakych pneumatikach a jak jezdit.
Jeden priklad za vsechny, v CR mame 20.000 zemedelcu a na ne dozira
5000 uredniku ministerstva zemedelstvi , pricemz pocet zemedelcu jiz
10 let vytrvale klesa a pocet uredniku vytrvale roste.
Podobne to je u policie , zadny stat EU nema tolik policistu jako CR,
to same u soudcu.

Martin