autonavigace garmin c510

Sobota Květen 7 22:28:07 CEST 2011

Mám Garmin Nuvi 200, snad to bude podobné. SD karta není nutně
potřeba, pokud si vystačíte s vestavěnou pamětí = pokud se tam vejdou
mapy, které chcete. Mapy se nahrávají pomocí SW Mapsource a musí se
odemknout, odemykací klíč (unlock key) se váže na konkrétní přístroj,
nemůžete jednoduše použít SD kartu s mapami v jiném Garminu.

Ten odemykací klíč by měl být uložený v navigaci, ale asi na flash
paměti (a jestli byla smazaná...).

Ta SD karta by měla být viditelná v PC jako jednotka, zkuste ji v PC
zformátovat na FAT a na FAT32 a měl by se přes navigaci zobrazit
obsah. Jestli ne, tak je čtečka v navigaci nějak rozbitá. Ale jak už
jsem napsal, není nutná, pokud se mapy vejdou na vestavěnou paměť.

P.K.