[OT] cteni vadneho HDD

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Květen 7 18:15:52 CEST 2011

 7.5.2011, 18:11:15

Ano, to by melo. Jenze najit ty spravne parametry mountovani muze byt
nekdy trochu orisek.
Ale hlavne jsem chtel na tento mozny problem upozornit. Protoze kdyz
kopirujete napr "Documents and Settings", tak se tento zkopiruje, ale
ne vsechny jeho podadresare. Cehoz si kazdy nemusi na prvni pohled
vsimnout.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz