[OT] cteni vadneho HDD

Fr kocifrantisek na seznam.cz
Sobota Květen 7 17:06:33 CEST 2011

Vytvorit boot cd/dvd utilitou disk wizard od seagate / v cestine/ a muzete
si vybrat co
budete zalohovat-soubor/oddil nebo disk.
Do zalohy muzete z win normalne pristupovat.
Kdyz jsem se nemohu dostat do nejakeho souboru ve win,
udelam zalohu a soubor prejmenuji.
Nebo se souborem pracovat v linuxu dle libosti.
f.