[OT] cteni vadneho HDD

Sobota Květen 7 16:57:06 CEST 2011

Tato metoda vyuziva tzv. rainbow table, tedy predpocitane tabulky
vsech moznych kombinaci nejake mnoziny znaku, presneji jejich hashu a
ten se pak porovnava s hash ulozenym ve Windows
Zakladni sada , tedy tabulka o velikosti radove 500M obsahuje vsechny
kombinace znaku anglicke abeceny do delky tusim 8 zanku, pridanim
cisel a rozsirenim na 14 zanku tabulka naroste na 14,5GB atd.

Martin