jakou svarecku?

aze azehw na volny.cz
Sobota Květen 7 14:53:16 CEST 2011

Žádný MCU tam není, jen SG3525 a jeden LM324. Antistick jsem nezkoušel, měl
by reagovat pod 10V a dal by se stejně jako Hotstart v obvodu regulace
proudu najít. Já to nepotřebuji regulovat od nuly, stačí v rozmezí (12-20V).
a panelu Gama 165 je jen přepínač MMA-TIG. ten mám v poloze TIG, kdy je
podle manuálu fce Hotstart vypnutá. Ss napětím se dá nastavit proud od nuly
do maxima, při cca 2,4V je to 90A. Jak se to chová pod 10V jsem nezkoušel,
asi se omezí proud, ale to by se dalo vyřadit.
AZE

----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 07, 2011 2:41 PM
Subject: Re: jakou svarecku?

Jediný problém by mohl nastat  že ty svářečky mají nějaké další funkce
HOT START - pro dokonalé a snadné zapálení svařovacího oblouku
ANTISTICK - pro omezení svařovacího proudu při zkratu
ARC FORCE - pro automatické nastavení sv. charakteristiky.
takže pokud budu chtít původní regulaci nechat jako proudové omezení a k
tomu dodělat napěťovou regulaci, nejpíš ten obvod budu muset najít a
odpojit - pokud to bude dělané přes HW a asi nastane problém, jestli
proud nastavuje nějaký MCU a tohle má v programu.
Anděl