jakou svarecku?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Květen 7 12:49:47 CEST 2011

pekne popsane tady http://www.svarbazar.cz/phprs/view.php?cisloclanku=2008122801
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Saturday, May 07, 2011 11:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: jakou svarecku?

Jak že je to s tím vařením hliníku? Stačí tam obdélníkový průběh a nastavit střídu, nebo jsou nějaké nároky na tvar vlny toho AC proudu?
Pro mě není problém na výstup svářečky připojit můstek z FET spínačů a ten AC proud si z toho udělat.Tišťáků různých starých verzí polarizovaných drenáží, které jsou tak akorát na tohle vhodné (10x TO220
+ transily + místo pro vývody z Cu pásoviny) tady mám spoustu.
Anděl