Postscript

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Květen 7 08:07:07 CEST 2011

Ooooo dekuji, toto je odpoved, kterou jsem chtel (i kdyz druha cast
nepotesila, ze to nejde).

K dalsim odpovedim:
-linux bohuzel nemam a neumim s nim. Ale asi zkusim stahnout nejakou
live distribuci a zkusim, ci to tam bude a ci mi to vyhovi.
-"pomoci sw" jsem prave moc nechtel - rikal jsem si, ze kdyz je to
textovy format a moje pozadavky se mi zdaly primitivni, tak to treba
pujde drobnym vlozenim/upravou textu

Kazdopadne diky vsem,
Marek