OT: dnesni ridici a autoskoly...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 6 22:15:00 CEST 2011

Omlouvam se za total OT, ale je patek, tak spis male zamysleni...
Nahodou jsem videl tohle:
http://www.stream.cz/video/582685-parkujici-blondyna-v-bratislave
A napada me, jak ze to dnes funguji autoskoly. Preci neni mozne, ze
dnesni autoskoly pusti na silnici ridice ( ridicku), ktery neví, kam pri
couvani otocit volantem.
Ja kdyz delal zaverecne jizdy, tak krom jezdeni v  normalnim provozu (
popredu ) jsme odcouvali slalom mezi kuzely. A byli taci, co skrtli a
jizdy delali znovu ( i dvakrat )
A v autoskole bylo bezne, ze se minimalne tretina jizd venovala couvani
a vysvetlili nam ( nazorne) proc se do diry mezi auty couva a proc se
tam nevjizdi popredu.
To je dnes standard, ze se po zadu jezdit neuci?  Ja kdyz vidim na
velkych  parkovistich treba u hypermarketu co se dnes deje a kolik je
tam odrenych a obouchanych aut , radeji parkuji jinde...
JaKub