Postscript

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 6 20:51:34 CEST 2011

 6.5.2011, 20:42:55

Jde jednoduse...?
-Ano, jde to (co je to jednoduse ?)
Jak ?
-Pomoci vhodneho softwaru
Jakeho softwaru ?
- Adobe ilustrator, Corel, Ghostscript

Kazdy sw ma sva omezeni, z tech vyse uvedenych to plati predevsim pro
ten posledni, neumim vam rict, zda umi presne to co chcete, zvlaste
kdyz ani nenapisete co presne chcete (napr. spojit dve stranky do
jedne, pod tim si lze predstavit nekolik dost rozdilnych veci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz