jakou svarecku?

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Pátek Květen 6 14:37:45 CEST 2011

TIG nepotrebuje stridavy proud.
TIG na zelezo jede i na ss.

Stridak je ale nutny pro vareni HLINIKU,
aby se obracenou polaritou (normalne je na elektrode -)
dosahlo odstraneni exidu hliniku z jeho povrchu.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
www.ezop.cz
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 6. května 2011 14:24
Předmět: Re: jakou svarecku?

Před chvílí jsem mluvil s člověkem, který občas něco vaří. S TIGem ještě
nedělal, i když ta jeho svářečka (taky nějaká malá mrcha) to prý taky
umí. Říkal že ale svářečky na TIG jsou velké jak kráva a taky za úplně
jiné peníze. Nechápal proč, jaký je v tom rozdíl. Takže ty svářečky na
TIG vaří střídavým proudem? To znamená že je tam tak velké trafo?
Anděl