jakou svarecku?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 6 11:07:33 CEST 2011

Ja koupil asi pred rokem na dopruceni nekoho tady z fora tohle:
http://www.aek-svareci-technika.cz/zbozi-9-svarovaci-stroje.mma-invertory-na-obalenou-elektrodu.invertory-jednofazove-KITin-150-TIG-LA-+-BONUS
Tenkrat to bylo asi o litr levnejsi. Po roce pouzivani velka
spokojenost, jednou to jelo od rana do veccera -  svarovani armatury do
betonu a zadny vypadek diky prehrati se nekonal.
Zatěžovatel je  125A při 100% což dostačuje pro trvalé svařování
elektrodou 3,2mm.
Jinak to chce urcite 16A 230V privod. Na 10A sitovem jistici max. 80A

JaKub