jakou svarecku?

Holec Jiří jiri.holec na o2.com
Pátek Květen 6 08:41:30 CEST 2011

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Friday, May 06, 2011 7:09 AM
To: HW-news
Subject: Re: jakou svarecku?

Muze nekdo zhodnotit rozdil mezi temito invertory a CO2? Mam CO2 a
spokojenost, ale na takove to obcasne vareni jsem premyslel o porizeni
invertoru, prece jen tahat nekam tu kravu, pak lahev... Jestli s tim
treba navarim v pohode katalyzator na auto nebo zaplatu na rezave misto
na karoserii, ze s tim svarim branku je mi asi jasne.
A kuklu si poridte samostmivaci, na e-shopech jsou lehce pres 1000 a je
to neco jako nebe a dudy proti normalni, v podstate se nemusi behem
prace sundat z hlavy ani oci. Staci IMHO jakykoli levny model pro
obcasne pouziti.