ručkové měřidlo

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pátek Květen 6 02:46:16 CEST 2011

Díky všem za tipy.

Předal jsem a nejvíc se mu líbí právě tenhle do auta.
Nakonec z něj vylezlo, oproti původním požadavkům, že tato stupnice +/- 50A je
prý úplně ideální. Akorát projevil obavu, zda půjde bočník vypreparovat a dát
k baterii. Můj názor je, že měřidlo je jistě určeno pro použití s externím
bočníkem, protože tahat drát od baterky do palubky auta a zpět mi přijde jako
šílený nápad.

Jakub