OT: Doporučení mazadla

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 5 11:43:12 CEST 2011

To mate tezke...normalni firma (kovoobrabeni) po vas bude maximalne
chtit vyjmute dily tak aby je zasponovali do masiny a podle vykresu to
obrobi.
Tzn. musite si to promerit jak a co je obehane, jake jsou nejblizsi
rozmery pro normovane otvory, domluvit se s galvanovnou kolik jsou
schopni udelat vrstvu tvrdochromu, tak abyste se po jeji obrouseni
dostal do normovane diry po vystruzniku.

Pokud to ma mit smysl tak zadna jina moznost neni. Je to pakarna uz jsem
to parkrat absolvoval pri repasich motoru - ja to mam jednodussi, ze
krome galvanovani si to dokazu udelat sam.

Takze bych shanel nejakeho starsiho majitele co ma masiny a dela pro
radost. ;-)

Dalsi moznost mnohdy nejjednodussi je to udelat cele nove - ale netusim
jak dalece je do slozity dil.

Dalsi jednodussi moznost pokud to nema behat dalsich x tisic hodin je
vystruzit diru do te kladky a vyvlozkovat to bronzovym futrem (treba z
fosforbronzi) - proste to nejakou dobu vydrzi.

Radek Vicek