OT: Doporučení mazadla

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Květen 5 11:04:37 CEST 2011

Zdravim,
  hmm, tak to znamena tedy ty dily vykuchat a nekam odnest. Nevite, kde by to
udelali v Praze ? Ta loziska jsou zalisovana v hlinikovych vyliscich a ja je
vyndat neumim, to same s temi hridelkami, ty jsou nejak pridelane k tem
kladkam (nebo obracene, v kladce je lozisko a hridel trci z hliniku, to je
pripad od pripadu). Takze bych tam musel odnest cele ty kusy, aby si s tim
poradili sami. Samozrejme by bylo dobre, aby to neznicili a taky aby to
nestalo vice, nez cely stroj :-).
  Zdravi Pavel