SMS

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 5 09:09:05 CEST 2011

Zdravim,

Mam tu modem Enfora 3 (Speeder) pouzity ako SMS brana , u ktoreho sa mi nedari odoslat SMS
pomocou AT prikazov (sprava pride ale je necitatelna)
Po vsetkych peripetiach som dospel k zaveru ze SMSC (centrum sprav)
nejako zmrsi text spravy tak, ze mobil jej nerozumie.
To znamena, ze sprava sa odosle, ale text je bud zmrseny alebo ziaden
Na roznych telefonoch sa to prejavuje rozne. Na nokii sa zobrazi "Neznamy format"
na HTC prazdny text, na Ericsone a s hacikom...
Format SMS je text. Prakticky som to skusal aj cez hyperterminal a s rovnakym vysledkom,
takze chybu v aplikacii som vylucil
Na zaver mozem povedat, ze rovnaky modem mi u ineho operatora fungoval bezproblemov,
akurat  bol kupovany 3 roky neskor
Je mozne ze by niektore SMS centra nepodporovali textovy format?

j.