ručkové měřidlo

Středa Květen 4 19:44:44 CEST 2011

Používám měřidla z GME http://www.gme.cz/cz/hd-040-100ua-p723-032.html
Posunout nulu doprostřed není problém. Stačí odšroubovat spodní víčko a
pootočit caplík. Zrovna tak není problém nalepit jinou stupnici. Jenže
měřidlo není otřesuvzdorné a asi pro daný účel moc velké. U menšího HD020
http://www.gme.cz/cz/hd-020-100ua-p723-039.html
bude asi posunutí nuly problém. Nebo pak poptat u Metry Blansko, ale za
úplně jiné ceny. Tam mi před pár lety nabízeli panelové měřidlo se
zakázkovou stupnicí a s nulou uprostřed za cca 800 Kč.
Anděl