stlacovani smesi plynu a jeji chovani

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Květen 4 12:47:50 CEST 2011

Chová se to IMHO jako proces destilace (respektive opačný proces zkapalňování). Čili tak, jak se při destilaci nejprve vypařují látky s nižší teplotou varu, tak se při kondenzaci budou nejprve zkapalňovat látky s nejvyšší teplotou varu při daném tlaku a jak budete s teplotou klesat, budou kondenzovat i ty s nižšími.

Jakub Šerých