Re: OT - Výběr videokamery

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Květen 3 22:36:20 CEST 2011

Otec ma doma neco takoveho
http://www.kasa.cz/televize-audio-video/koupit/1377634/panasonic/videokamera-panasonic-hdc-sd40ep-k-cerna/

zkousel jsem si s tou kamerou hrat a je to celkem pekne, stabilizator
funguje, obraz relativne pekny, mala lehka
co mi nejvic vadi u takovych kamer je vydrz baterky, 2 hodiny nevydrzela ani
nahodou.

ohledne zoomu, pouzivani zoomu pri beznem zaberu mi prijde krajne
neprirozene, ale jak se rika setri nohy :-)

dalsi veci je co pak s temy GB dat co ta kamera vytvori ...

Pavel

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 03, 2011 10:20 PM
Subject: Re: OT - Výběr videokamery

Mít devítiletou dceru, koupil bych jí tuhle kameru:

http://www.kasa.cz/televize-audio-video/koupit/1103667/canon/videokamera-canon-legria-fs-305-stribrna/

Je to značka a přitom to nestojí polovinu měsíčního platu. Mám Canon
foťák a jsem s ním spokojenej i když je to jen kompakt, tak bych
kameru vzal taky Canon. Když jí to bude bavit, může se za pár let
koupit pořádná kamera.

P.K.