OT - Výběr videokamery

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Květen 3 21:01:07 CEST 2011

Tak ja jsem podobne spokojeny se zabery z fotaku ( EOS-550D  plne HD )
V porovnani s Panasonicem HDC-SD60 je to zas o hoodne velky kus dal . O
tom Panasonicu jsem byl presvedcen, ze uz snad uz ani nic lepsiho byt
nemuze :-)
Na te zrcadlovce je uzasna moznost menit skla, moznost preostrovani (
mala Hloubka Ostrosti ) to dela film filmem a  hlavne spickovy zvuk (
ext. mic).   Jako nevyhodu vidim velke mnozstvi dat ( minuta asi 1GB )
a  nutnost stale ostrit. Pri velke clone netreba ( velka HO)  Takze je
to prace kameramana na plny uvazek. Idealni je pred kazdym zaberem
ostrit automaticky. Uplne best je ale  nahled videa na ext. monitoru  -
pripadne koukat na display specialnim kukatkem.   Kvalita videa z toho
je srovnatelna s profi kamerami za moc desitek tisic .... :-)
    Zrcadlovkami se tocilo uz i par celovecernich filmu... (
http://www.grafika.cz/art/vse/fotovideo-videozrcadlovky-canon-mark-2-dr-house-se.html
http://www.fotografovani.cz/art/fo_svet/Prvni-film-na-DSLR-Sonny.html  )
Je fakt, ze na home video to ale opravdu neni urcene, nebo alespon to
neni tak jednoduche, jako vzit  do ruky toho Panasonica. Uz ale stejne
nevim kde ho mame  tocim prakticky uz  jen tou zrcadlovkou.
Je pekne se na to divat a jeste hezci jsou pohledy na otevrena usta
pripadnych divaku. A to doslova.....  V kazdem pripade je to za malo
penez hodne muziky a "fajnsmekrum" mohu zrcadlo jako kvalitní kameru
jen doporučit, ale to už jsem úplně mimo mísu :-(

JaKub