OT - Výběr videokamery

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Květen 3 15:07:08 CEST 2011

Zdravím,
  zoomovat při nahrávání uměla i Nokia N93 blahé paměti. Ale bzučení motoru se
rovněž velice promítalo do zvuku. V jednom z upgradů firmware to bylo řešeno
zakázáním, které ale šlo v menu povolit, a dále zatlumením zvuku během
zoomování, což ale ve výsledku působilo ještě rušivěji než to původní bzučení.
  Zdraví Pavel