Re: OT - Výběr videokamery

Úterý Květen 3 14:03:33 CEST 2011

2011/5/3 Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz>:
> Fotak co mam ja (nejaky BENQ) umi opticky ZOOM i pri nataceni videosekvenci
> ale behem ZOOMu se vypne zaznam zvuku.

Myslim že ten kompakt od Nikonu, co jsem měl jen pár měsíců, uměl taky
zoomovat během natáčení videa, ale bylo slyšet, jak tam vrčí motor ;-)

> Ale dcera chce kameru a pres to vlak nejede, jak se rika.
> Co kdybyste ji vzal do nejakeho solidnejsiho qelbu, dal ji cenovy limit a at si sama
> vybere?

Jo, ta si vybere podle barvy kamery a ne podle technických parametrů
;) Kdybych byl ve stejný situaci, tak vyberu něco značkovýho (Evolve
asi ne), ale aby to nestálo moc peněz, protože budu počítat s tím, že
dítě kameru časem rozbije. Ostatně podobně jsem vybíral i foťák pro
sebe ;)

Pavel Kadečka