OT - Výběr videokamery

Úterý Květen 3 13:27:21 CEST 2011

Ale to už je zase hlavní kameraman - ten velí kameramanům, kteří stojí
za těma kamerama. A každý kameraman má asistenta, když jde s kamerou
třeba dozadu, asistent mu dělá cestu - kouká aby někam nespad nebo do
něčeho nešláp. A pak je tam ještě ostřič - asi oba nejsou potřeba
vždycky, v závislosti na tom co se točí.