Solarni panely z GME

Úterý Květen 3 09:57:37 CEST 2011

Na ohrati 1l vody o 90C potrebujete cca 377kJ , pri zapocteni rekneme
30% ztrat konvice musite dodat 500kJ.
V cervenci v poledne,jasna obloha, zdrcadlo da hodinovy vykon 3600kJ
cili vodu uvarite do 10minuty.
Problem je, ze dnes mate vyssi nadeji na vyrobu ledu nez na uvareni
caje a v cervenci zase nechcete varici caj ale ten led :-).

Martin