Solarni panely z GME

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Květen 3 08:47:50 CEST 2011

No je to o mechanickem provedeni, casu a praci. Momentalne jsem rad ze
stiham samotnou rekonstrukci - tedy logistiku, vykresy a vlastni praci -
je to tak akorat na cely tyden nonstop.

Panely na lodi bud zcela jiste horizontalne - ta lod neni nikdy pevne
(pokud neni vyvazana na molo) takze horizontalni poloha je jistota.
Maximalne zauvazuji o nejake moznosti vykloneni, ale neni to tak
jednoduche to udelat alespon minimalne slozite na ukradeni (tedy tak aby
to neukradnul prvni ozrala) a naopak snadno vyrobitelne a funkcni
(muselo by se to vyklanet do vsech stran).

Radek Vicek