navrh filtru

Pondělí Květen 2 12:28:22 CEST 2011

Já jsem před 20 lety, když nebyly dostupné krystaly pro DCF, dělal
mezifrekvenční filtry do přijímačů. Byly tam dva rezonátory se vzájemnou
kritickou vazbou. Rezonanční kmitočet 12,5KHz, šířka pásma 10Hz.
Kondenzátory přepínané multiplexerem 4052. Filtr si vymýšlel signál na
rezonančním kmitočtu max. do 0,5mV, protože multiplexery 405x dělají v
okamžiku přepnutí proudový impulz - viz jeho vnitřní struktura. Takže
před filtrem musel být signál zesílený a musely tam být i LC rezonátory,
pro potlačení přenosu na násobkách. Jednoúčelové obvody pro filtry by na
tom měly být lépe.
Něco jsem našel tady
https://www.umel.feec.vutbr.cz/MTVP/prednasky/AD_DA_scripta.pdf

Anděl