OT Ctecka Kindle 3 Wifi- zkusenosti

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 31 19:18:01 CEST 2011

no me to logicke prijde

at levak nebo pravak cte se doprava - proto je na obou stranach dole
bliz palci vetsi tlacitko na otoceni doprava ve smeru cteni knihy - obe
skupiny tedy listuji palcem ve smeru cteni

pri cteni se potrebujete vracet jen minimalne - proto je zpetne tlacitko
nad tim ve smeru cteni a je mensi

bezne potrebujete jen to vetsi ve smeru cteni a to je pri drzeni levou i
pravou rukou pod palcem

nelogicke to prijde pokud drzite ctecku obema rukama, ale to mi prijde
jak drzet volant u F1

--
S pozdravem
Radek Vicek