OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Březen 31 18:04:10 CEST 2011

Ja nebyl v kine zhruba tri roky a nepredpokladam, ze bych se tam jeste kdy
podival.

Cena vstupenky je jedna vec, neskutecne ukriceny zvuk druha, dalsi vec je
pulhodina reklam po zahajeni promitani, co mne ale dostalo nejvic, byla
ctvrthodinova reklamni prestavka uprostred filmu (to vse v multikine na
Cernaku).

Jestli nedojde k nejake vyjimecne situaci, nevidim duvod se tam vracet.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 31, 2011 5:39 PM
Subject: Re: OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Ano, zatím ... ale časem se to vytříbí. Konkrétně kino.
Lidi tam chodí pouze na premiéry. Jinak je to prázdné. Oproti dobám před
10 lety je prý celková průměrná návštěvnost třetinová.
  Já byl naposledy v kině na kájínkovi , před tím si to už
nepamatuju.... Když to takhle půjde dál, přestane se vyplácet kina
provozovat.
  Neříkám, že to bude za 10 let, ale ta tendence podívat se na pěkný
film v pohodlí domova bohužel dnes převládá.
Může za to samozřejmě i dostupná technologie poslední doby - LCD, plasma
s úhlopříčkou metr a víc.... a hlavně nedostatek času dnešní uspěchané
doby...
JaKub