OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 31 17:39:51 CEST 2011

Ano, zatím ... ale časem se to vytříbí. Konkrétně kino.
Lidi tam chodí pouze na premiéry. Jinak je to prázdné. Oproti dobám před
10 lety je prý celková průměrná návštěvnost třetinová.
  Já byl naposledy v kině na kájínkovi , před tím si to už
nepamatuju.... Když to takhle půjde dál, přestane se vyplácet kina
provozovat.
  Neříkám, že to bude za 10 let, ale ta tendence podívat se na pěkný
film v pohodlí domova bohužel dnes převládá.
Může za to samozřejmě i dostupná technologie poslední doby - LCD, plasma
s úhlopříčkou metr a víc.... a hlavně nedostatek času dnešní uspěchané
doby...
JaKub