OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Březen 31 14:06:20 CEST 2011

Ja nerikam, ze je musi tahat. Ja rikam, ze by se mely naucit PSAT
(jako tuzkou na papir, kridou na tabuli, cihlou na zemi, klacikem na
hline) Proste vytvorit si ten prapodivny patvar, ktery na ne normalne
vyskakuje po zmacknuti klavesy:) Mely by se naucit cist i knizku (jako
tu papirovou, tezkou, bez hypertextovych odkazu a animaci) Mozna mi to
nebudete verit, ale i my v praci mame cloveka, ktery toho NENI
schopen.
PS pro gatilo: nemusim umet uplacati hlinenou tabulku, ktera by
vydrzela 2000 let, ale kdyz potrebuji do hliny nekomu neco nakreslit
nekde na stavenisti fabriky, tak to zvladnu:)
Marek