OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Březen 31 13:17:20 CEST 2011

U nas zadna poradna knihovna neni.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 31, 2011 11:54 AM
Subject: Re: OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Si tu kupujete čtečky a knihovníci ( rozumej pracovníci v knihovnách -
půjčovnách) nebudou mit co žrát :-(
Jak já rád chodil za mlada  ještě nemaje internet do knihovny a probíral
se spoustou ( hlavně technické ) literatury. Krásná to byla doba.
O tohle kouzlo už budou nejspíš moje děti ochuzeny :-(
JaKub