OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Březen 31 12:50:32 CEST 2011

Dňa 31. marca 2011 12:36, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:
> Niekto to tu prednedavnom napisal... Divadlo, kino, televizor, domace video, jutjub - nevytlacili sa navzajom, koexistuju. A takych veci je viac.
>
> Beletria je viacmenej trvanliva, a niektore unikatne knihy su len v tlacenej podobe, a existuje aj medzikniznicna vypozicna sluzba atd. Podobne je to aj s rukopisom - jedna sa do znacnej miery o pestovanie grafickych schopnosti a jemnej motoriky; a v neposlednej miere ide aj o pestovanie trpezlivosti a urciteho pristupu k veciam inaksieho ako cez pocitac a mobil.

> [...]

Hovorit nemusim, tuto temu sleduje v archive :-) Takze prikladam jej odpoved.

miro
-----------
no co mam na to povedat?

vies kolko mame doma kniziek.. mam ich rada... aj na citanie, aj take
s obrazkami => encyklopedickeho charakteru alebo s fotkami...

mne sa sice nepaci, ze knihy su podla mojho nazoru dost drahe, ale
kupovala by som si ich (aj kupujem). len ked to dost vadi.. ani nie z
hladiska penazi ako miesta

v tomto smere by to mozno poriesila kniznica. ale co som chodievala do
hradocku (pozn. Liptovsky Hradok), tak tam boli hlavne starsie knihy
kupovane/vydavane hlavne za socializmu.  teraz je to s novinkami
horsie. skor sa orientuju pre 'bezneho zakaznika'.. na CASOPISY!! ako
mi to aj potvrdila teta, ktora tam chodieva na internet a aj s tym
zacala mat problem, lebo nejakej panej veducej z kniznice to
'nevonia'... to je zas o ludoch!!

a co sa tyka obzerania. chlapcov tolko do kniznice nechodi.. podla
mojej skusenosti. aj teraz mam kolegov, ktori skoncili s citanim vo 4.
triede na ZS a to su prosim pekne INZINIERI... knihy im skratka moc
nehovoria

co chodia knihy k nam do firmy, co nosia rozni obch. cestujuci, aby
sme si ich pozreli a pripadne objednali, tak z 20 ludi nasho oddelenia
chodime sa tam pozriet asi "3"!!! a to tam byva zmes detskych kniziek
a vzdelavacich => hist., jazykove (slovnicek), geograficke, atlasy
sveta... fotografie...