kde vsade sa pouzivaju "bezne" MCU

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 31 12:46:55 CEST 2011

>Co to je "bezne MCU"?

No, ja som myslel take to "general purpose"; na rozdiel od "embedded", t.j. takych, ktore su zabudovane ako sucast nejakeho jednouceloveho svabu.
Uz som dnes uvadzal typicky priklad toho "embedded": 8051 v kontroleri USB flash klucenky; alebo napriklad to, co je v dnesnej pocitacovej mysi. Tipujem, ze v beznej domacnosti je viac mcu v takejto podobe nez tych "general purpose", co sa daju kupit bezne v obchode v nevagonovych mnozstvach.

>Zkusim se zeptat - pokud bych se chtel naucit a vybavit pro pouzivani nejakeho MCU,
>aby mi to pokrylo vetsinu mych budoucich aplikaci (ktere jeste ani neznam, ale abych
>se kvuli nejakemu pozadavku nemusel ucit neco extra jineho), bylo to rozumne dostupne
>za rozumny peniz a byla nadeje ze mi to jeste nejaky rok vydrzi, co byste mi
>doporucili?

Uplne cokolvek. Ide o pristup, nie o podrobnosti.

wek