OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 31 12:36:42 CEST 2011

Niekto to tu prednedavnom napisal... Divadlo, kino, televizor, domace video, jutjub - nevytlacili sa navzajom, koexistuju. A takych veci je viac.

Beletria je viacmenej trvanliva, a niektore unikatne knihy su len v tlacenej podobe, a existuje aj medzikniznicna vypozicna sluzba atd. Podobne je to aj s rukopisom - jedna sa do znacnej miery o pestovanie grafickych schopnosti a jemnej motoriky; a v neposlednej miere ide aj o pestovanie trpezlivosti a urciteho pristupu k veciam inaksieho ako cez pocitac a mobil.

Prosim povedz toto aj Tvojej priatelke, zaujima ma, co na to povie.

wek

P.S. Ked som bol maly a chodil som do kniznice, tak som okrem ineho tam okukoval aj tie baby co tam tiez chodili... Tomu by sme mohli hovorit socialna funkcia kniznice... :-P