OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Březen 31 12:22:48 CEST 2011

Jj, může to být trochu problém, protože něco jako elektronická knihovna
zatím neexistuje(aspoň o ni nevím) a z dalších pohledů asi jen tak
nevznikne, takže prolistovat si knihu stejně jak v knihovně nejde. Vůně
klihu se možná bude doplňovat do čtečky z nějakého zásobníku :-) Co ale
zanik knihoven jako takových udělá v globále si nikdo asi netroufne
tipnout, ale jisté náznaky tady jsou už dneska :-)) Je sice spousta war
knih, ale ty nejsou povoleny a ani nejsou na ucelených místech, takže je
v tom problém.
S pozdravem,
		Miloš Dašek