OT Ctecka Kindle 3 Wifi

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 31 12:13:49 CEST 2011

No, moje zena je mimojine vystudovana knihovice a kdyz mi vypravela co v
tech knihovnach resi, co tam je vetsinou za lidi tak bych je klidne zrusil.

Je pravdou ze tam nejakou dobu pracovala asi pred 10 lety, ale bylo to
naprosto zkostnatele prostredi, ktere se zaobiralo hlavne samo sebou.
Chybela jakakoliv vize kam se knihovnictvi bude a ma ubirat.

Ctecky za nic nemuzou - jde jen o dostupnost knizek. Ja do knihovny
prestal chodit jednak kvuli nedostatku casu a druhak kvuli tomu, ze jsem
neustale resil kdy se pozadavana kniha uvolni.

Asi to ted uz maji vymakane a funguje rezervace po inetu. Pro me je
dulezite aby deti cetli a je mi vcelku jedno jak budou cist.

Radek Vicek