kde vsade sa pouzivaju "bezne" MCU

Čtvrtek Březen 31 12:00:32 CEST 2011

Z pouziteho MCU jde usuzovat kde se dana vec vyvijela. Pokud je v
zarizeni PIC lze typnout na Evropu a jete spise na zadani vyvoje
nejake mensi firme (mensi z pohledu milionovych serii).
x52 a ARM, zvlaste pak exotictejsi (z naseho pohledu) x52 Cypres atd.
vetsinou byva cina . x52 tam je velmi popularni, existuje rada
cinskych webu o techto MCU a vyvojovych nastrojich pro ne. Nove verze
Keil C51  vychazeji v cine u piratu defakto online s vydanim v
nemecku, prictele fakt, ze rada cisnkych firme dela nejake verze x52 s
cenou v radu centu je jasne proc cinani x52 maji tak radi Kde nestaci
x52 kraluje ARM, opet diky cinskym vyrobcum a Keilu.
PIC zadny cinan delela , je zde absence kvalitniho placeneho
vyvojoveho prostredi proto se PCI v cine nikdy nechytl.

Martin