OT Ctecka Kindle 3 Wifi

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 31 11:37:55 CEST 2011

Jen abych to vlakno nejak uzavrel. Ctecku mam tyden a precetl jsem zatim
tri knizky. Musim rict, ze je to naprosto plnohodnotna nahrada knihy.
Nedela mi nejmensi problem v ni cist treba 2h na jeden zatah. Citelnost
a vyhlazeni pisma je naprosto srovnatelne s vazanou knihou.

Ctecku jsem nabil naplno v sobotu a dnes registruji ze ubyl malinky
dilek ukazatele. Hodil by se nejaky timer ukazujici "procteny cas" treba
jako souhrn a pak pro konkretni knihu - bylo by to docela zajimave.

Vynikajici je, ze ctecka si pamatuje u kazde knihy posledni rozectenou
knihu takze i kdyz ji pouzivaji dva lidi tak nekoliduji.

Bez futralu se ctecka blbe drzi - je hodne tenka a pri pokladani na
rovnou plochu ji neni za co vzit. Na druhou stranu pri cteni v posteli
je to parada - mam ji postavenou na hrudniku a pridrzuji jednou rukou a
palcem jen otacim stranky.

A jak jsem cekal tak moje konzervativni zena o ni projevuje stale vetsi
a vetsi zajem. ;-)

Radek Vicek