kde vsade sa pouzivaju "bezne" MCU

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Březen 31 10:03:34 CEST 2011

2011/3/31 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> No jasne, nasiel si PICko, tak si ho hned musel spropagovat... ;-)

Presne ako vravis :-)

> Sa musim vecer rozbehnut po dome s fotakom, aby som poukazoval to vrece '51tiek co sa v roznych geretoch povaluju...
> Minimalne jednu od Winbondu mam v monitore...Nie je to sice priemysel, ale ani nie bastl...

Mno, priemysel... ne-bastlovych a ne-priemyselnych aplikacii je vela.
Ale videl som jednu 51-tku aj v podobnom teplotnom regulatore. Bol to
kus 80C552, s externou EPROM, ale to uz bol nejaky ten rok dozadu. Ale
pracovalo to v cislo priemyselnom prostredi - pri lise, ktory lisoval
puzdra usmernovacich diod :-)

> Mimochodom kde mas dokazovy fotomaterial?

Pardon
http://zbernica.chytrak.cz/files/tr/IMG_0774.JPG
http://zbernica.chytrak.cz/files/tr/IMG_0775.JPG
http://zbernica.chytrak.cz/files/tr/IMG_0776.JPG