ADMIN Re: OT Je moderna technologia redukovatelnanajednoduchevysvetlenia?Was: Re: Japonsko

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Březen 31 00:07:26 CEST 2011

Petre, a nebylo by jednodussi si misto te postovni schranky poridit
exkluzivni smlouvu s Postservisem? Oni te budou zasobovat zasilkama k
doruceni za 8.50, ty je za 7.50 posles do sveta a vsichni budou spokojeni -
oni to budou mit o padika lacineji nez od CP, ty vydelas korunu na kazde z
tech milionu zasilek, co vic chtit?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 30, 2011 11:57 PM
Subject: Re: ADMIN Re: OT Je moderna technologia
redukovatelnanajednoduchevysvetlenia?Was: Re: Japonsko

Původní zpráva ze dne 30.3.2011 od HW CNCnet.info:

> Jeste ze to scitani bylo a bude od toho pokoj. Jinak bysme se museli
> past.

Neboj, budou zase další kšeftíky :-)

> Nas to nestve, ale stve to CP, ze nemuze poskytnout stejnou slevu i
> nam, prave aby si nekdo nestezoval.

To jsou mi starosti...

> Postservis ma technologickou slevu 10% na postovnem za to ze
> dodavame zasilky do prepravy vytridene a vysvazkovane uz na
> jednotlive posty takze dopisy podane u nas jdou rovnou do aut -
> zadne trideni na listovnich tridickach - pokud bychom to nemeli tak
> jsme uplne mimo.

No a jak jinak to svazkujete vy? Když vysvazkuju já OP podle PSČ, tak
mám poštovné dražší, než když to jenom seřadím a hodím na Postservis,
který to vysvazkuje za mě.

> A vic proc? Protoze nam za tuto velmi velkou usporu casu, lidi a
> techniky da CP slevu 10% takze postovne u nas jako podavatele s 6M
> zasilek stoji obycejnej dopis 9Kc. Tobe jako sdruzovateli podani s
> podanim treba 100k zasilek mesicne da posta slevu na postovnem 25%.
> Takze ty muzes nabidnout zakaznikovi ze kdyz si poda u tebe tak bude
> mit dopis za 7.5Kc. Takze ty aniz bys na zasilku jakkoli sahnul
> vydelas na proti nam na kazdem dopisu 1.5Kc. Udelas jen to, ze
> presvedcis firmu, ze jim ty dopisy vytisknes a podas. Tedy to same
> co muzeme nabidnout my.

Počkej, ty slevy nejsou tak vysoké, to mi neříkej. To by se muselo
něco změnit, protože podle objemu to byly řádově procenta za milionové
částky. Budu se muset podívat znovu pořádně do ceníku, jestli by se mi
náhodou nevyplatilo zřídit v garáži poštovní schránku.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601